Tisdag

God morgon!
Vaknade nyss. Eller blev rättare sagt tvingade upp :P Men jag känner mej pigg nu! Dagen kommer vara ganska änkel. Ida kommer hem till mej och vi går hemifrån tillsammans. Efter skolan så har vi halvdag. Då drar jag och Joanna hem till mig eller henne. Joanna är min aldra bästa vän. Jo såklar jag ahr massor av bästa vänner. Men Joanna är min vän från min förra skola. Innan högstadieskolan.

Jag lovar och svär att jag kommer att skriva mer i bloggen idag. Ush va dålig jag va igår..  Men nu ska jag gå och klä på mej, äta och vänta på Ida!

Kommentarer
Postat av: Sandra

svar: okeej, då förstår jag att det inte är kul att vara barnvakt ;) Ha en bra dag!

2008-03-04 @ 08:31:37
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: CAZZIS

NAaaw så söt du är! :D Din blogg är mycket finare!! :D

2008-03-04 @ 18:34:55
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: Dalia

Ha så kuulXD

2008-03-04 @ 19:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0