Söndag

Asså ärligt, jag är så otroligt sur på mej själv för jag slarvar mer bloggningen! Jag måste typ göra något hela jäkla tiden. Men nu ska jag ta mej fan skärpa mej. Bloggning varje dag minst 3 gånger om dagen.

Helgen har varit ganska kul. Igår övernattade jag hos Dalia. Kom hem nyss. Jag tror jag håller på att bli sjuk :(
Huvudet bara hänger halsen svider och jag är bara allmänt trött.
Kommer nog stanna hemma från skolan imorgon så jag inte blir värre. Först måste jag nog sammla lite krafter ooch städa lite. Jag tål värkligen inte att bara ligga och slappa när det är skitigt hemma :P

Nej nu får det bli lite städning, jag lovar att skriva mycket idag :)

Kommentarer
Postat av: anna

tacksåmycket :D :D vad har du för planer för den här söndagen? :)

2008-03-09 @ 11:50:53
URL: http://angelaa.blogg.se
Postat av: anna

nejmen usch då :( vad är du för sjuk?

njaae jag ska ut med hunden strax och sen kila på en mindre shoppingtur :p

2008-03-09 @ 11:57:59
URL: http://angelaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0