Snö-storms promenad

Hej alla söta!

Jag kom precis hem från stan. Jag va i min mammas atg butik och käka lite godis :)

I skolan har vi en ganska lång rast, och varför inte använda den på ett bra sätt? Som till exempel och och hämta en laddare? Jag och två kompisar till bestämmde oss föra att hämta Idas (ena kompisen) laddare.
Det är varkligen värsta stormen ute, men v kämpade oss fram till tunellbanan!
Sen när vi äntligen är framme hos Ida har hon fattat att hon har glömt nycklarna, så då får vi gå tillbaka! Haha :P

Här är bilder från våran "underbara" prmenad!










Och så ville jag sätta in en bild på Idas super fina skor

Många har sånna men fina är dom :)

Kommentarer
Postat av: Tanja

Haha, det va ju inte lite störigt :P

2008-03-19 @ 20:34:39
URL: http://Tanjan.blogg.se
Postat av: Sofie

svar: håller med dig ;P hon är rätt gullig!

2008-03-19 @ 20:46:20
URL: http://aktaidiot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0