Onsdag (!)

God morgon alla söt =)

Vaknade för inte så länge sen, blev en riktigt tid morgon för mej så jag ska vara riktigt seg ( min specielletet). Idag består dagen av plugg plugg och plugg. Inte kul men man måste.

Jag har ändrat lite på min blogg! Jag har gjort en header fast jaa, man ser bara mitt namn och det är meningen.
Nu är det ju också annan text när jag skriver som också gör det hela mycket snyggare!

Det blir ett litet kort inlägg idag måste få njuta av min morgon, haha :P

Ha en bra start på dagen!

image77
Bild: Falund med 6an, på bilden Katja och MIchaela
Tack tjejer för en oförglömlig resa <3



Kommentarer
Postat av: emma

Ha en bra dag söta du, trots segheten :)

2008-03-19 @ 08:59:46
URL: http://isuspectowlsinthebog.blogg.se
Postat av: anna

svar: annonsen från cocoo får man inte genom affiliator. man måste maila cocoo och berätta om sin blogg osv och sen så bestämme rhon om hon tycker att man ska få göra reklam för hennes företag :)

2008-03-19 @ 09:44:09
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0