Onsdag

Hejhej!

Kom precis hem från skolan. Riktigt jobbig dag måste jag säga, onsdag är nog det jobbigaste på helva vecka, det är ju mitten av skol veckan och så. Men imorgon är det torsdag och sen är det ingen skola på fredag; lång fredag, tror jag? :p

Som ni kanske har märkt har jag äntligen börjat annonsera, hoppas värkligen det går bra, behöver värkligen pengar just nu! Som om ni skulle kolla lite på dom hehe, skulle det va trvligt. Men det är riktigt bra erbjudande där. Gratis sms och så, inte tråkiga grejer!

Jag har också gjort en ny bakgrund, riktigt sött med grönt, kanske vill ha det med tanke på min gröna mobil :P

Ha en trevlig fortsatt dag!



Oj oj oj, nu efter att en kompis sagt till mej att det är tisdag kom jag ihåg det. Det känns i alla fall som onsdag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0