Måndag

God morgon! Jahap, då var det skolan igen då. Vaknade idag typ kvart över sju. Kände att mitt hår fortfarande var blött efter att jag hade tvättat det. Jag var lite förrvirad för det brukar altid tårka på natten. Sen kom jag på att jag ade tagit cocos olja innan jag la mej och så förstod jag att min hår var inte vått : det var så oljigt och fettigt!
Ush, det gillade jag inte, nu har jag tvättat igenom håret och så!

Jag slutar idag klockan 14.30. Kunde knappt skriva det. Hur fan hade dom tänkt sig att jag ska klara mig?
Nej fan, skola ush ush!Nu ska jag ut med tösen! Skriver kanske ett inlägg i skolan på lunsh rasten!

Ha nu en riktigt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0