Lördag

NEJ! VARFÖR?! Vädret har lurat oss ännu en gång.. Det regnar ute och det ända man vill göra just nu är att gå i ide.
Jaja, jag får väl sitta hemma själv hela dagen, morsan jobbar ju.
Föresten så sov jag över en natt till hos Dalia igår, på kvällen hade vi så otroligt tråkigt, så vi gjorde de alla människor gör när det har tråkigt:
Går till två olika affärer och bara har kul, och vi störde ingen eftersom hela butik/erna var tomma :)
Och självklart så tog vi lite bilder, jag vill bara påpeka att varken jag eller Dalia ser inte ut sådär i värkligheten, så alla bilder är bara skämt bilder :

image17

Det står "I'm in heaven" i bublan :)

image18

Tomt? :'(

image19

Den var så så så ensam, så vi åt upp den! :)

image20


Jag är bäst på göm ställen!

image21

Ett mini problem bara..

image22

Ingen går säker när lilja är i trakten ;)

image23


Haha, man behöver inte äns säga något till denhär bilden :P

Vi hade i alla fall super kul!

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Dalia

Hah,aah fahn va kul vi hade assåXD

2008-03-01 @ 12:26:00
Postat av: Lilja

Jaap :D

2008-03-01 @ 12:28:25
URL: http://LILJAAZ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0